Fremhæv prøveartikler som tømrer

Nu ved de fleste som regel godt, hvad de ønsker, at deres tømrer skal lave, når man får bestilt sådan en som kunde ud til et bestemt geografisk sted, som kunne være brugen af en tømrer i Gribskov.

Man har en given opgave, som man ønsker løst, men netop fordi man gerne vil have en udlært tømrer til at klare opgaven, så er det oftest fordi, man ikke selv ejer evnerne, materialerne, tiden og så videre til selv at gøre det – og desuden kan man have svært ved at forestille sig det konkrete resultat.

Dette gælder også, selvom man har set eksempler på det færdige resultat hos andre eller på nettet ved andre eksempler, men dette gælder jo ikke hos en selv.

Derfor bliver man nødt til at rådføre sig med tømreren, så man ved, hvordan man kan ende med at få det færdige resultat til at se ud.

Så forestil dig for eksempel, at man tager ned til dig som tømrer i dit firma, fordi man gerne vil snakke sammen om ens ønskede produkt, efter man måske har besøgt dig som kunde og set på, hvad der gerne skal se ud hos dig.

Hvad forventer man så at se hos sådan et tømrerfirma?

Det intuitive er, at man tænker, at kunderne gerne vil se et pænt og rydeligt område, hvor man kan vente og slappe af, indtil man bliver kaldt ind til tømreren, der har tid.

Men hvis man nu er smart, så har man et lille udstillingsområde, som kunderne kan kigge omkring og se, hvordan andre produkter til andet ser ud.

Så får kunden inspiration til at få lavet noget mere måske, og man oplever automatisk mersalg, og kunden fordriver ventetiden godt, som kommer en som tømrer til fordel.

Ved man så, hvad kunden vil have lavet, så kan man få hentet en prøveartikel frem, som viser, hvordan det kan se ud.